Åza-the one and only

Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Åza - 21 maj 2009 22:43

Var iväg och träffade Karolina och Pytte på förmiddagen,därefter iväg till stallet.Underbart Red ut en sväng,åkte sedan hem, gjorde mej iordning då sambon tyckte vi skulle åka neråt kusten.Vädet var ju toppen för det..Har ju som sagt massor att göra, men följde Janet65 och Karolinas råd om att ha egentid...Kloka ord tjejer!!! ;)

Funny åkte givetvis oxå med.Träffade på pappa som hade varit ute med båten,likaså kom bror på hojen med sitt nyfunna hjärta,en jättesöt tjej som verkade super mysig :)

Vi åkte sedan och käkade på en resturang....Mysigt!!

Fått sms av Robin som har haft en kul dag!! YES...Va skönt...


         Ha det Gött!! kram

Av Åza - 21 maj 2009 08:27

Idag gör jag mej en liknelse med en pensionär....Var uppe och studsa redan vid 07:30 trots att jag kan ha sovmorgon....Sambon har åkt iväg för att fixa lite...(hemlis..återkommer nästa helg med det)

Nåväl får väl gjort lite mera om jag kliver upp tidigare.Robin åkte iväg på lägret igår,var väl som sagt inte så noga med det alls(kunde till och med tänka sej att läsa in på sommarlovet istället för att åka iväg på lägret i 4 dgr.

Fick ett sms av honom inatt där han skrev att dagen har gått framåt fast han inte hade haft det så roligt...Delat hytt med några killar och prästen...


Idag SKA jag rida-har abstinens..  Ha det gott!!!!   Kramar :)

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards