Åza-the one and only

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Åza - 20 maj 2009 02:58

Kan inte hjälpas...sov inget vidare i går på dagen,även om jag var trött.(och varken mamma eller någon dator affär ringde och väckte mej..)

många tankar kring Robins lägerresa,packning,mat till konfirmationen,gäster som kommer,bröllopskläder tills på lör,rensa rabatter,klippa gräsmattan,färga håret,vänner jag vill träffa,Cherokee som jag vill rida,middag som ska göras,tvätta,fixa dammen,plantera om alla mina sådda växter..ja listan kan göras lång och tiden bara rinner iväg...Då jag inte kom till ro för att somna så gick jag upp,hämtade Robin i skolan som slutade tidigare,därefter iväg på jakt efter nya skor till honom...Det provades ganska flitigt,och det nobbades oxå en heldel som inte föll honom i smaken.

När vi var inne i den sista skoaffären som fanns,var jag så desperat att hade han hittat ett par skor för 1000 kr så hade jag nog köpt dom...bara jag fick komma hem...Nåväl nu är jag inne på min 3dje och sista natt sedan är jag ledig(fast jag har fullt upp) Å andra sidan så är det ganska skönt att ha nåt och fördriva tiden med...Positivt tänkande?? Hmm ;)

                                Kram

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards