Åza-the one and only

Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Åza - 18 maj 2009 03:49

Körde Robin till skolan,därefter äntligen..sängen!!

Vaknade av att telefonen ringde,*SUR* lät den ringa,det ringde mååånga singnaler oxå *ännu surare* (är det något riktigt viktigt så nås jag på mobilen som ligger på sängbordet)

Har ju haft lite kul åt mamma som tajmat in med att ringa när jag sover ett par gånger..Höjden var idag...Hon ringde mej i kväll och berättade att hon varit i en affär och lämnat in datortillbehör för lagning varpå att de ville ha hennes hem nummer...Mamma rabblar då upp numret och åker iväg.Hon kommer då på att hon har gett dem MITT nummer...haha

Så fort hon kommer hem ringer hon upp affären för att berätta om sitt misstag att de fått fel telefon nummer.De tyckte det var bra att hon ringde för att de hade försökt få tag i henne men ingen hade svarat...SNARK!!!

Det var mej de väckte!!! Bus-mamma!!! *fniss*

Förövrigt så har jag klippt,färgat,slingrat håret på Robin.Blev toppen!!


Börjar ju dra ihop sej till hans konfirmationsläger som pågår i 4 dagar på en stor båt.Kan väl dock säga att han ser inte fram emot det precis,vi har försökt att motivera han som sjutton för att han ska åka med...Verkar som han ska ge det en chans nu i dagsläget ialla fall...


         ÖNSKAR ER ALLA EN BRA DAG!!!!   KRAMAR

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards