Åza-the one and only

Alla inlägg under januari 2012

Av Åza - 29 januari 2012 00:15

Kikar bara in en snabbsväng..Kan konstatera att jag har myror i huvudet...mååånga..

Har fått något att fundera på..Återkommer när jag har funderat färdigt....


      

  


  

Av Åza - 27 januari 2012 06:15

Jämför Roxie mycket med hur Funny var som liten..tyvärr så kommer man inte ihåg så mycket från den tiden,därför har Roxie en "egen blogg" som jag kan kika tillbaka på...Kanske en aning knasigt,fast säkert jättekul för mej att läsa om nägra år...Skulle önskat att Funny hade haft en...

Nåväl..

För den som är nyfiken...Välkommen iså fall...   http://roxie.bloggplatsen.se/


 (Sök annars på:   Roxie-Livet från min synvinkel)

  

                                                  


   TREVLIG HELG!!!!!!


      

Av Åza - 25 januari 2012 23:45

Var och hämtade ut mina ridbyxor idag...Snacka om färgskillnad...

De jag beställde var ju ljusrosa på bilden,de jag fick hem var väääldigt starkt rosa!! haha Hjälp..

Med risk för att bli en aning uppseendeväckande tänker jag ändå behålla dom...*fniss*

Okki kommer att skratta åt mej!!

 

Igår var jag Robin och Emmii på Hööks.Fick ju ett presentkort av Lillebror och Elin i julklapp så

det blev ett par skitsnygga svarta helskodda ridbyxor..Sååå kul!!!  TUSEN TACK!!!   

Så på en vecka så är jag två par ridbyxor rikare..Yeeh!"

Bara typiskt, för i går tappade Okki framskon igen...och är ju ingen vidare bra ide att rida utan broddar i detta väglaget..

.Förresten beställde ju även hästkalendern,fick en sådan av mamma förra året,den var så himla bra att fylla i..allt ifrån hovslagartider till lektioner jag ska hålla och vad jag har haft för typ av träning när jag ridit..ganska kul att gå tillbaka och läsa..  Ha det gott!!!

 

     

Av Åza - 23 januari 2012 05:15

Kunde bara inte låta bli..Vet att jag kanske är knasig,snart 40...men har alltid har varit insnöad på rosa....

Så har inatt beställt ett par rosa ridbyxor..haha..Så mycket Åsa det bara kan bli!!!

Bryr mej inte ett dugg i vad andra tycker och tänker om det..Det är ju bara jag!!!!!

Har ju letat som en galning på nätet och har då bara funnits ridbyxor i rosa till barn,men så...skam den som ger sej..efter ett oändligt genomplöjda hästshopsajter så fanns dom där..Tyvärr inte helskodda som jag egentligen ville ha..men man kan inte få allt här i livet!!

Betalt å klart..Väntar med spänning på leveransen om någon vecka!!

                  Ha en strålande dag!!!!!!!

                  

Av Åza - 21 januari 2012 02:45

     I skrivande stund längtar jag grymt mycket till sommaren..en såndär "riktig sommar"....  


      

Av Åza - 21 januari 2012 02:06

har det varit hela veckan som gått.....

Hållt ridlektioner,möte med chefen,föräldramöte,träffat Roxies uppfödare,klippt hår,träffat Karolina & Pytte

skogspromenader med Roxie och även Cherokee har blivit motionerad i skogen....

Där-i-mellan så ska man ju göra allt det där "vanliga"...laga mat,städa,handla,tvätta..mm..


Otroligt kul att träffa Roxies uppfödare,hon fick även busa med sin syster och träffa sin mamma...


    



    

     Roxie med syster Svea....




    Vi har även varit ute med Jessica och hennes vovvsar och gått...

  Gick toppen,Klara och Roxie lekte för fullt...

  Även Jenna och Roxie släppte vi lösa ihop när

   jag och mamma var ute på skogspromenad härromdagen..gick kanonbra..Sååå himla kul!!!


      

     Roxie,Klara & Brita....

Av Åza - 21 januari 2012 02:00

med sin syster....


   



  

    Roxie busar med Klara..

   

Av Åza - 12 januari 2012 00:22

GRATTIS ÄLSKADE MAMMA PÅ FÖDELSEDAGEN!!  

 Vi ses ikväll!!!  KRAMAR


                              


          


 

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards