Åza-the one and only

Alla inlägg under november 2011

Av Åza - 30 november 2011 05:54

Julpyntat bloggen...

December är en av mina favoritmånader..jag gillar julen även om jag håller på att stressa ihjäl mej..

Lovar mej själv varje år att ta det luuungt,var ute i god tid och allt löser sej...jaja..vi får väl se hur de blir med det..

Blir inte klok på vart ljusslingan till vår veranda är någonstans..Har letat som en tok...Nåväl,får väl bli en ny då...


      

Av Åza - 30 november 2011 05:41

   Ge oss snö nuuu..i massor...





      

Av Åza - 30 november 2011 05:27

Är jag här igen...

Ser fram emot kommande dagar,ganska fullspäckade...

Måste till Okki idag,har inte varit hos honom på ett tag nu..Innan jag beger mej till honom måste jag ta Roxi på en promenad,tänkte gå utmed en å som ligger en bit ifrån vårt hus.En riktigt mysig stig där hon kan springa lös.

Imorgon har jag tid för slingor hos frisören,det ska målas i sovrummet (jaa,det har stått still..varit lite mycket...)

och på kvällen ska jag o,Karolina och Pytte

 träffas enligt traditionen och se adventskalendern ihop...Myys!!!

På fredag blir det Ullared med mamma och Sanna..kul!!

och till helgen kommer svärmor ner och troligen sover över då sambon

fyller år och ska firas.

Det är även julskyltning..får se om jag hinner med det...


        

Av Åza - 25 november 2011 06:17

Som har världens underbaraste föräldrar..

Tack för ni finns-Älskar er!!  


    

Av Åza - 25 november 2011 00:06

Detta klipp får mej att skratta,en riktig tjurskalle till ponny och en stackars tålmodig liten kille..hihi





Av Åza - 23 november 2011 23:45

DET HÖGSTA ÄR EJ ATT FALLA - UTAN ATT RESA SEJ EFTER VARJE FALL....


            skitdag....   

Av Åza - 19 november 2011 23:13

Kära tomten!!   

Min önskan till julen 2011 är ett fett bankkonto och en tunn kropp...

Var snäll och inte blanda ihop dem som du gjorde i fjol...och året innan dess...

 Tack på förhand!!!


                      






Av Åza - 19 november 2011 22:32

Efter att ha sovit idag så var jag en sväng hos pappa,Robin och Emmii kom oxå dit..

Vi åkte ner till byn och robin övningskörde dit för i fredags så kom handledarpapprena.

Känns tryggt att åka med honom då han har kört A-traktor sedan han var 15år.

Dock går väl inte mammas saab i 30km..utan att det händer lite mer då man trycker ner plattan...

Vädret har varit sådär jäkla tråkigt..Ge oss snö nuuuu!!

  Tack för idag...Två steg bakåt och ett framåt...


    

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards