Åza-the one and only

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Åza - 10 maj 2009 00:56

Åkte hem från jobbet som vanligt vid 07:15,sov för att sedan göra mej iordning och åka iväg på Nettans möhippa som egentligen startade redan tidigt i förmiddags..Hm..Hur e det man säger?? Fint folk kommer sent.. ;)

Nåväl,det blev en mycket överraskad Nettan som jag  mötte när jag klev in.

Hon trodde inte att jag skulle komma för att jag jobbade,det gjorde jag ju egentligen men hade ju gjort ett byte.Nettan hade fått thailänsk fotmassage och magdans lektion innan på dagen (hon är annars en fena på bugg) Men kanske hädanefter numera övergår till magdans?? *ler*

Vi gick alla till en jättemysig resturang och åt god mat där pratade

 vi gamla minnen..Oj jösses..Vi har ju 20 års jubleum ihop iår ju!!

Vi har festat,åkt raggarbilar,hamnat i bråk,liftat,druckit absolut kurant,

(och ja,Nettan..jag tog min malibu och Röd Mjölk..*ler*,sjungt passionsfrukt så öronen ramlat av,Krockat med bil och krupit

 ut genom fönsterrutan...hihi,dansat vilt till Rythm is a dancer (så Nettan hamna på lassarettet),klämt sin f.d killes otrohetsprassel i en bildörr*heja Nettan*..ja,mycket bus går att räkna upp...

Tack och lov för att Robin inte är en flitig läsare av sin mors blogg *pust*

                           Hade en supertrevlig kväll!!!

                  Kram till er alla och en X-tra til Nettan

 (tycker du hädanefter kan  gå med den lilla handväskan och örhängena *fniss* :)






Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards