Åza-the one and only

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Åza - 7 maj 2009 23:48

Ännu en ensam kväll/natt utan mina pojkar hemma.

Nåväl föregående natt hade jag varken besök av Freddie Krueger eller Jason...(tack gode gud för assa lås..) *ler*

Ännu en dag med knasig mage,så har inte gjort några större hyss.Varit och rastat Tracy och Jenna,då mamma hade utbildning efter jobbet och kom hem senare.Ikväll så bar det av till solen med Karolina och Pytte igen.. :)

Träffade på en gammal helmysig klasskamrat i affären..Blir ev klassträff i september...ja,ja..

Pappa ringde ikväll,vi satt och tjöta om allt och inget..plötsligt så berättar han att grannen åkt in till lasarettet härromdagen...

-Det var väl inte i måndags undrade jag??

-jo det var det svarade han......        Usch vad otäckt för när jag red förbi hennes lilla hus i måndags så fick jag en såndär kuslig känsla av att allt inte stod rätt till där...Minns såväl att jag tänkte-Ge dej nu Åsa..Knasigt påhitt i huvudet bara...Är inte första gången som något sådant händer mej...

Vet ej riktigt vad som hänt henne,men håller tummarna att det inte är något riktigt allvarligt...Kram på dej lilla A...

Nu ska jag snart sova,vrider om assa nycklen och lämnar återigen Freddie och Jason utanför i fullmånen...


                                                  
            
KRAMAR 


Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards