Åza-the one and only

Direktlänk till inlägg 29 april 2011

Ledsam dag..

Av Åza - 29 april 2011 22:02

Hade ju inte alls tänkt att det skulle gå såhär....

Väl hemkommen från jobbet matade jag Tuffsen med sprutan,gick relativt bra..Mamma var så himla snäll som kom och hämtade oss,hade ju fått tid kl.10.00 hos vetrinären,för narkos och tandslipning som var den troliga faktorn till hans matvägran.Eftersom jag har jobbat inatt så brukar jag vara så förfäligt toktrött efter 09.00.varav mamma fick agera chaffis.

Tänkte ju bara lämna av honom för att sedan åka hem och sova och därefter hämta hem vår goa pälsboll...men ödet ville något annat...

Vetrinären som var försenad gjorde en liten undersökning på honom,då upptäckte han en stor kula i magen,troligen en tumör.

Han var otroligt rak och ärlig då han berättade att man förvisso kunde ta några prover,ev operation...men absolut ingen garanti då lillkillen var i dåligt skick...Mitt beslut blev dock inte så svårt att ta även om det kändes för jävligt att bestämma över någons annans liv...

Med tårarna rinnandes fick han somna in min famn...

Tack lille vän för att du funnits med oss-saknaden är stor även om du var liten.

Har bara sovit 2 timmar idag,sååå trött...när Robin kom hem begravde vi Tuffsen på vår djurkyrkogård...MISS YOU! 

    

                 

    

 

 
 
Ingen bild

Sanna

2 maj 2011 21:39

Åh Åsa vad tråkigt!! å dumma jag som babblar om husförsäljning och annat oviktigt... sorry!! Kram

Åza

3 maj 2011 00:49

Inte alls..Du kunde ju inte veta nåt,jag orkade inte svara just då..Sedan glömde jag det,bad mamma hälsa dej..
-Grattis hur som.. =) Hur känns det?? kram

 
Ingen bild

Lillebror

13 maj 2011 18:24

Detta har du inte berättat? :( Bara en kvar nu då? Kram

Åza

14 maj 2011 04:26

Trodde du visste det...AA,bara en bäbbe kvar..*suck* Även han har fått en knuta i magen :( Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åza - 19 november 2013 18:24


Jag är tillbaka...var över ett år sedan sist....Oj vad tiden går och så otroligt mycket som har hänt... Har egentligen massor att berätta men får ta det vid ett annat tillfälle... Men vet ni vad???? Inte sjutton kunde jag drömma om när jag satt h...

Av Åza - 30 september 2012 22:23


Kikar in...lite stressad men vill ialla fall visa ett litet livstecken från mej. Hösten är här-varken man vill eller inte.... Har egentligen himla massa att berätta om..men jag hinner inte... Tar det när tiden finns.. Ha det toppen! Kraam   ...

Av Åza - 20 augusti 2012 22:39

Jävla skitdag!!!!!

Av Åza - 1 augusti 2012 22:15


Kan inte påstå att jag är någon vidare bloggare längre...Tiden räcker lixom inte till.... Min sista semestervecka,helt okay med tanke på att Cypern väntar på oss i september    Idag skulle Farfar fyllt 84 år,varit på graven med en bukett blommor....

Av Åza - 13 juni 2012 12:08


Om du ville lägga din röst på Beach 2012 och Roxie i en fototävling hos Hööks :) Gå in på länken om du skulle vilja rösta!!      http://apps.vizibly.se/hooks/sv/like/83/888c6125326cd4194b9363a426936e6c7be04d58/          ...

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards