Åza-the one and only

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Åza - 4 april 2011 04:16

Någon som sett till solen??

Vädermeterologen som gav prognosen för helgen måste ha spått i kaffesump eller nåt liknande..

Dimmigt och fuktigt till förbannelse,men helt okay temperatur och dessutom en HELT OKAY HELG ATT SOVA BORT!!!  Inte gjort några som helst större hyss än de där vardagssysslorna.

På promenaden med Funny igår träffade jag på farmor som kom körande med sin röda fara.Hon parkerade bilen vid kanten och slog följe med oss.Kul

Jag har saknat henne då det var ett tag sedan sist vi sågs!!

 

Idag ska det bli soligt ute...

(hoppas & tror att det må vara sant denna ggr..) 

Så omedelbart när jag slår upp mina små blå idag,så åker ridbyxorna på 

-Destination-Paddocken...

Därefter blir det Funny `s tur (och trädgården om jag hinner...)

 Ha en bra dag!!  KRAM

 

    *saknar* Kommer snart tillbaka....  

 

 

Av Åza - 4 april 2011 00:42

Tror att de diskuterar receptet till kladdkakan.....

Av Åza - 4 april 2011 00:21

 

  Underbar i dubbel bemärkelse....

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards