Åza-the one and only

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Åza - 3 april 2011 22:19

 

                 Gevalia kondomer:när du får oväntat besök.
                            Nokia kondomer:Connecting people.
                 Lätta kondomer:När du bestämt dig.
                             GB-glass kondomer:Jag o min Magnum.
                Always kondomer:En renare och torrare kännsla
                            LÒreal kondomer:Because you´re worth it.
                OLW kondomer:Nu är det fredags myys.... ;)

 

               


Av Åza - 3 april 2011 05:48

Ja,min ledighet har som alltid gått på tok för fort,hann i allafall träffa Nina en sväng i Borås där vi käkade god mat på en jättemysig grekisk resturang i stan.

På fredagen fick jag hoppa in och jobba x-tra,på kvällen kom Robin och Emmii hem.Vi åt tacos och kollade tv:n.

Lördagen tillbringade jag ute i trädgården,försökte spika ihop bäbbarnas uteburar så gott det gick.Landen måste ju oxå tas tags i likaså växthuset måste definitivt få någon form av uppfräschning..De e mycke nu...

Ungdomarna åkte tillbaka till strömma på lördagen.


Söndagen for jag sambo och Funny ner till Varberg.Vi åt på min favvoresturang..Var ju sååå längesedan sist...Underbart gott!! Har ju gått med halsont i ärmare en vecka men i Varberg så bröt det ut!! Blev tokförkyld!!!  


Måndagen var det då äntligen Okkis tur att få bli lite ompysslad,vi red ner och tränade i paddocken,det blev även några skutt och han var jätteduktig.Dessutomär jag så gott som fri från dunderförkyldningen..haha..Tokigt!!


Tisdagen åkte jag iväg och red ut en sväng på min arbetskompis häst.Hon har haft lite problem med den.Är en jättevacker skäck och jättetrevlig att rida förutom att hon skulle testa lite.. (typ 45 min...hih)

Efteråt höll jag ridlektion för Sanna,gick jättebra..

Tillbaka hemåt igen för att åka upp och borsta av Okki,sedan så är det ju allt det där andra runt om..Betala räkningar,städa,tvätta,laga mat,handla,promenera med Funny..Dessutom så har jag en sambo där hemma som är sååå förkyld!!


Onsdag: Möte med Robins fröken på Strömma,fick träffa Emmiis vackra halvblod Mimmi,vi åkte och beställde pizza alla tre,därefter satte vi oss på deras rum och käkade.Riktigt mysigt! Och nystädat och snyggt i deras rum var det.. 


Torsdag:Hovslagaren kom äntligen!! Tråkigt väder,mulet och regnigt.

Efter att ha borstat Okki i nästan en timme så tog jag mej an de andra små hårbollarna...

Skulle egentligen träffat Karolina idag men eftersom Pytte hade spytt så hoppar jag över det idag...Sååå synd!! Var alltför längesedan sist!!


Fredag:Städat och bakat kladdkaka som Robin ska få bli bjuden på när han äntligen kommer hem ikväll!!   Jag går på min jobbhelg!!


         


Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards