Åza-the one and only

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Åza - 14 april 2011 01:00

De som verkligen känner mej vet vilken relation till Ullared jag har...


-att man åker inte därifrån förrän man har gått där i minst 8 timmar..

-ju fler negerbullar du äter desto mera orkar du shoppa..

-ställ ifrån dej vagnen annars blir du dum i huvudet av alla människor som pråmt ska stå i vägen för dej...

-spara det bästa till sist-hästavdelningen..

och de sista minuterna innan kassan, går ut på att roffa åt sej så mycket onyttigt man bara kan med,att fylla vagnen med...hihi


Hursom..Idag var det Ullared som gällde tillsammans med de som orkar..

Mamma,Farmor och Sanna..

Blev två bilar med tanke på lillbäbben som var hemma hos sin farfar dessutom så hade vi inte fått plats i en bil..inte på hemresan ialla fall..


Vi gick innanför dörrarna strax före 11.00,var ute en snabbsväng och åt på thairesturangen.  (Tack för maten,Sanna!)

Därefter in och på det igen..hihi Klev inte ut genom portarna förrän efter stängningsdax kl.20.00 Trötta och nöjda for vi hemåt..

Tack för en superkul dag!!!

  Till dej,Nane...

 

Något kryddstark thaimat..

Släpkärra någon????

Av Åza - 14 april 2011 00:45

Helt slut då klockan ringde vid 5.45

Upp och iväg för att bege mej till bilbesiktningen med min lilla snaabel.

Fy tusan vad det är nervöst-går hellre till tandläkaren.

Kände mej totalt bortkommen då jag parkerar helt fel bakom en bil,går in och slår in fel reggnummer på datorn..fundera på vad som kunde gå åt skogen härnäst...typ dra hela sidan av bilen i garagedörrarna när jag ska åka in genom porten...Men nää..inte då..Möttes av en mycket trevlig man som önskade mej godmorgon så fortjag öppnade upp min bildörr!! 

I nästa andetag konstaterade han för mej att det var mycket rosa i bilen-Smart kille...han tyckte även att den skulle klä bättre i rosa underredsbehandlings som sambon hade kladdat på hejdlöst mycket undertill...hehe..

MEN bromsslangen vänster sida baktill var inte okay,men ingen var gladare än jag när jag åkte därifrån med blankt papper och lovade att byta slangen..YES!

 




Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards