Åza-the one and only

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Åza - 13 maj 2009 00:16

Jiihaaa :)  

Så kom vi med till finalen på lördag i eurosong contest....

Man är ju inte sämre än att man kan ändra sej..Har ju inte varit så förtjust i La voix men har ju hört den en hel del på radion nu så..jaa,den e nog inte så tokig ändå..kanske..tror jag..*ler*

Tyckte att våra kära grannar i Finland hade en kanonlåt,likaså Turkiets låt var kul,Bulgariens var helskum,Island och Maltas bidrag hade fina ballader och vackra röster.Andorra hade gladpop och macadonien liknade Europe eller Heat...Fanns faktisk med riktigt många bra låtar,tycker att det var kul att Portugal gick vidare då man varken fick se sexiga sångare/dansare i kortkort,suprspacklade..Ånej..Här var det två stycken helylletjejer som även sjöng på portugisiska...Inte bra med "rejält"..


Vill även passa på och säga snyggt jobbat till min goaste Robin som fick

handledarutlåtande från sin praktikplats(brandkåren) idag: MVG+

Kanon killen!! Jag e sååå stolt!! Kämpa nu på...Vet att det e jobbigt-

men snart e det sommarlov... :) Hurra!!!

Tack snälla Nane för att han fick chansen att prova på det!!

                         NATTIKRAMAR

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards