Åza-the one and only

Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Åza - 3 maj 2009 13:56

har nog efter mycket,mycket grubbel kommit på att det blir ingen valp...

Har ju bestämmt oss för att om vi ska ha en valp så ska det vara en tik.

Blir krångligt med tanke på våran Funny annars... Håller tummarna att det dyker upp nya valpar som har dessa raser i sej....(finsk lapphund-bordercollie,ev.samojed)

Jag och Karolina åkte iväg och solade(solarium) De har kameraövervakning där och om någon såg mej i den medans jag passade Pytte liggandes på alla fyra med gossefilten över mej lekandes tittut så har jag väl förgyllt den människans dag!! HAHA...

Åkte och handlade oxå,får ladda upp inför kommande veckan då Robin ska praktisera som brandman.Riktigt kul och spännande ska det bli...

Medans vi var iväg så var Robin  nere hos farmor och klippte hennes gräs.

Vi for sedan upp till svärföräldrarna för att hämta sambon. Kram

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards