Åza-the one and only

Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Åza - 17 maj 2009 06:04

Skulle ju egentligen sovit lite längre i morse men med tanke på att jag blev väckt av telefon mm.några gånger gav jag till sist upp...

Jag och sambon tog släpet med båten och åkte ner till kapellmästarn..näää...kapellmakare?? Kommer nog bli riktigt bra då det fanns tyg med mörkblå utsida och vit insida.Blir ju så mycket ljusare inuti båten då och det är ju toppen :) Sedan åkte vi in till stan och käkade pizza därefter åkte vi sedan till mamma och Nanes stuga för att klippa gräset

-jisses vad det hade växt!!De har ju hägnat in runt stugan  för deras hundar så nu kunde även Funny  springa alldeles lös...Kul :)

Robin tillbringade dagen i kyrkan med kåpprovning mm.

Sedan var det dax att bege mej till jobbet-gjorde ju ett turbyte med Cia...

Så nu jobbar jag ända fram tills onsdag...

  Ha det gott!! Kram



Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards