Åza-the one and only

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Åza - 15 maj 2009 05:30

VILL BARA ÖNSKA ER EN TOPPENHELG!!!

Ta vara på solen,kör försiktigt,Lev livet!!     

                                                  
                Kramar Åsa :)



Av Åza - 15 maj 2009 04:58

Så var det då Fredag igen...

Idag skule min gamla Folly blivit 31 år om hon fick levat...

MIn första häst som betytt så oerhört mycket för mej i min barndom,ungdom och även vuxen ålder...Tänk vad många hemlisar som man berättade för henne.Hon var en speciell ponny,enveten men otroligt charmig,åt allt från mjukglass till hamburgare..*fnissar*

Har himla massa minnen tillsammans med henne...tex:

Glömmer aldrig när vi hade vägrat ut oss på en mur under en tävling.Det resultera i att min händige far byggde ihop en mur hemma som vi skulle träna på....ca50 cm bred och 70cm hög...Pappa gjorde den jättefin och målade den oxå snyggt...För att skoja till det med mej så målade han hovspår på den.... :)

Och så var det dax för träning över muren....

Många tvärnit framför den var det!!! Men så plötsligt hoppade Folly jämnfota och hamnade ovanpå den på något underligt vis....*skrattar*

Den brakade samman och pappa fick rätt vad beträffande de där

ditmålande hovspåren....Glömmer dej aldrig min lilla Folly...


                                      Kramar



Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards