Åza-the one and only

Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Åza - 16 maj 2009 05:28

Jag klev upp kl 7.30..JAG?? EN LÖRDAG???

Vädret var ju kanon,Slängde på mej morgonrocken och tog med mej en kopp kaffe och satte mej ute i trädgården.Det borde vara någon form av lag att alla skulle få tillgång till att sitta ute på morgonen,iförd morgonrock,drickandes kaffe och lyssna på fågelsång...ingen stress...

Därefter tog jag med mej Funny på en promenad.

Mina pojkar vaknade såsmåningom och det var dax för oss att fara iväg och titta på en A-traktor som var till salu.

Kan väl inte påstå att det var någon skönhet men fräckt med tonade rutor och ett jäkla ljud i stereon...Robin blev eld och lågor,vi får se hur det blir...Är ju endel rost som måste fixas...

men vi ska tänka på det..

På hemvägen åkte vi vägen om Göteborgs kex där vi köpte med oss massa kex,måste ju ladda upp med lite inför kvällens melodifestival.

Åkte upp till svärmor/far för att sambon skulle hämta sin bil där.

På kvällen kom mamma med hembakad rabarberpaj..MMmm I love it!!

Tusen tack snälla mamma!! Den var supergod!!:)

Vi fixade det sista med båten på kvällen,den ska ju iväg imorgon för att

 få ett nytt kapell.

Så var det melodifestivalen på kvällen..Åt skogen med Sverige...

Tycker Norges låt är tråkig fast killen har en härlig utstrålning.

Gillade nog Turkiet och Islands bäst...Men GRATTIS NORGE!!! Jättekul!!

                                    KRAM



Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards