Åza-the one and only

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Åza - 25 februari 2009 20:19

Här sitter man fortfarande förkyld och dessutom tråkigt väder...

Längtar tillbaka till Kreta just nu!! Visseligen är jag ju inte så noga med flygresan dit/hem men va tusan....Måste,Måste ta med mej mina nära och Kära dit till hösten igen....

Har pratat med min gamla vän Nina idag...Det är så himla häftigt,hon gick några månader i samma klass som mej på gymnasiet sedan slutade hon och och därmed så bröts kontakten tyvärr.Men så förra året så hittade hon mej på www.stayfriends.se. Gissa om jag var pirrig då vi skulle ses för första gången efter 18 år.Men vad roligt det var,samma gamla goa Nina med glimten i ögat och lätt för skratt :)

På fredag så ska vi träffas för att se After dark.Vi ska först gå ut och äta,Nina ska förbeställa(tack å lov-då jag ej kunde uttala min maträtt)haha,men kött var det!!! Ska bli såå kul :)

                                                  
                  KramiZar


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards