Åza-the one and only

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Åza - 10 februari 2009 20:35


Min pappa säger att det går inte att köpa sej lycka...Han har såå rätt,men tänker jag till så..nääh..Har varit så uttråkad några dagar nu då Robin inte

varit bra.Och inte är stackarn bättre idag ,dessutom så har även sambon blivit knockad av förkyldningen..Typiskt,för nog vet vi kvinnor om hur de flesta män blir som sjuka?? *ler*

Dessutom e jag redan trött på att vara brunett(har alltid varit blond)

Har inga kläder som passar,för små!!!(fukt i gadroben??..Inte!!)

allmänt tråkmåns!!

 Tog mej ett break,fick med mej min underbara mamma till stan för att se lite folk och shoppa lite.Hittade ett par jeans och några toppar samt lite smink.

Min rara mamma köpte en jättefin kappa till mej.Blev så otroligt glad!!

 Tack kära älskade mamma!!! Köpte godis,dricka och lite smått å gott till sjuklingarna där hemma oxå. När vi då hade gjort stan på sådär 2.5 timmar for vi hem..Tänkte på de där med att köpa sej lycka...

Var ju nu på  toppenhumör,glad över min fina kappa och nyköpta kläder.

Skit samma att jag e brunhårig,överviktig och dessutom så repar mina pojkar  sej snart,och framför allt.....

DET FINNS DE SOM HAR DET MYCKET VÄRRE!!!

   Kramar från mej!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards