Åza-the one and only

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Åza - 19 februari 2009 04:40


 Imorse kom jag på varför jag älskar att jobbar natt...Mobilen ringde kl 06

man har ju faktiskt kommit ifrån det där med tidiga, stressiga morgonar-tack å lov...

Idag skulle jag och mina kära arbetskamrater till Fristad Folkhögskola på föreläsning som handlade om personlig assistans.Först fick vi lyssna på en kvinna vid namn Annette Högnäs.Hon var pedagog och handledare med många års erfarenheter av personlig assistans.Inte en gång man gäspa :)

Vi blev även bjudna på middagi,efter det så var det Bengt Elmen med sina assistenter som höll föreläsning.Bengt är cp skadad.Han berättade med inriktning på de tre aspekterna:ansvar,kommunikation och relation.

Han gjorde det med glimten i ögat och vi fick många  skratt.

Har varit på många föreläsningar i min dag..men denna berörde mej,en eloge till Bengt!!!

Klockan 17 var jag hemma igen....för att såsmåningom packa väskan och bege mej till jobbet igen..Snark....

          Kram


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards