Åza-the one and only

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Åza - 16 februari 2009 05:31

 Så var det måndag igen...och min jobbarhelg börjar gå mot sitt slut..

 Ska bli härligt att komma hem och sova lite,fast måste gå upp kl 12 för att gå på p-möte..Lite surt,men,men...

Natten har gått så himla fort.Jag är ingen bokfantast men inatt har jag sträcktläst boken: Pojken som kallades det.Usch,det skar i hjärtat på mej.

Den handlar om en pojkes öde då han vanvårdas och misshandlas av sin psykiska sjuka mor.Det är en sann berättelse skriven av Dave Pelzer.

Man blir mörkrädd när man tänker på att det finns faktiskt barn där ute som  sitter mitt i de vidrigaste hemförhållanden som ingen kanske har en aning om...Tanken gör mej gråtfärdig...


                                     kram



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards