Åza-the one and only

Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Åza - 20 februari 2009 18:22

 Hem och få lite välförtjänt sömn för att sedan bli hämtad av mamma och Nane(se bild).Kvällens pogram var mestadels dressyr och lite hoppning.

Vi tittade lite på dressyren som förrövrigt Jan Brink och Briar (se bild) tog hem segern i.En underbar avslutning för dem,då det var Briars sista tävling.

Tänk att Briar är 18 år och i sådan otroligt fin form! Härligt!!

Jag sprang runt på mässan och letade blått strass pannband till Cherokee,var sanneligen inte lätt.Vet inte hur många varv som gjordes...för att äntligen hitta  ett för 198:- sedan köpte jag ett billigare träns.Jag sprang på ett blått chabrak som passade såå fint till det nyköpta pannbandet,då jag tog upp det för att se,upptäckte jag att några pärlor hade lossnat,fan!! Gick tillbaka och fick ett nytt.Köpte det där blåa chabraket och upptäckte ännu ett fint pannband i blått/stenar strass.Gjorde världens fynd då jag betalade under 200 kr för både chabraket och pannbandet. Stora kramar till både mamma och Nane som tålmodigt följde efter mej...hihi .Mamma blev med ny flashig 

rosa mobil.(se bild) Nu gäller det bara för henne att gå en mer avancerad mobil kurs hos Robin så hon lär sej alla finesser:)

När mässan stängde vid 21:00 gick vi och satte oss att vänta på att hoppningen skulle starta.Tänkte att under tiden så sätter jag ihop mitt nya träns...Upptäckte då att pannbandet för 198:- var borta!! FAN OXÅ!!

Tyyypiskt mej!! Hittade det absolut inte..Tack å lov så köpte jag ju ett till och dessutom så var det ju billigt...Men surt var det..Hade ju letat så efter det+ fått byta..men,men.... Köpte en liten söt "ryktlåda" med diverse grejer i och  3 par ridstrumpor..(se bild)

Vi gick även in backstage och såg bla.alla blommor samt pratade med mannen från Holland som är blomsteransvarig(se bild)över alla blommorna.

Ludger Beerbaum tog hem 1:a platsen i hoppningen och Rolf-Göran Bengtsson blev 2:a.

En riktigt Toppenkväll och klockan var 01:00 när vi var hemma :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards