Åza-the one and only

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Åza - 18 februari 2009 03:34


Idag var det en såndär..Jiiihaa -äntligen-dag!! Cherokee hade ju besök av hovslagaren igår.Så idag var det stallet som gällde.Var visseligen väldigt kallt att vara ute och rida,men underbart!!Hade bara 2 par broddar så det blev till att köra framhjulsdrift*ler* Nåväl så farligt var det inte...

Det var till och med lite äntligen-dag för Robin oxå,skulle ju till skolan idag och med tanke på att han inte har träffat någon kompis på hela lovet då han var sjuk så var det nog inte så tokigt att gå till skolan och se lite quligare ansikten än sin mors och fars.. (wow,lång mening*hämtar andan*)

Mamma ringde när jag var påväg från stallet.Gardintygen som hon beställde på Jotex till mej hade kommit..Jiiihaaa Äntligen... (igen) Love you,mum :)

Det kommer att bli såå bra,Sådär riktigt Åsa-putti-nutt.. *ler*

Mamma hade bråttom till sitt jobb och eftersom jag  hade en stund på mej tills jag skulle hämta Robin så tog jag vägen om farmor.Och som alltid så dukades det upp med massa fika och kaffe :) jiihaa

Dagens sista Jiihaaa för min del var när jag pratade med Nane (min mors man) Han hade fixat fribiljetter genom en vän till Gotenburg horses show..

på fredag.Åh,det ska bli såå kul!!!

Brukar åka dit men de senaste åren så har jag ju inte haft någon häst att slösa pengarna på när man går på mässan.Ser fram emot detta lite x-tra iår.Tänkte köpa ett träns och en ny vojlock..vi får väl se vad det blir :)

                         Kramar


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards