Åza-the one and only

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Åza - 24 februari 2009 16:38

Ännu en dag som går i "rinnande näsans tecken".Har inte gjort något vettigt på hela dagen-orkar inte.Har nog slått rekord i mest sedda nyhetssändningar,Känns nästan som jag kan nyhetsankarets nyheter utantill just nu... Grattis till Victoria och Daniel..Äntligen blev det NI!!

Det var på tiden...Själv väntar jag fortfarande på bröllopet efter 18 år tillsammans..*ler* Nädå...Jag trivs alldeles utmärkt med att vara förlovad,och tycker egentligen inte det är någon skillnad på att vara förlovad eller gift...   Nu börjar det tryta på snytepapper

                                                  
              så jag säger kram sålänge

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards