Åza-the one and only

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Åza - 4 februari 2009 18:55

  Har idag varit iväg på lassarettet med Robin.Hans stora intresse är

  BMX-cykling,vilket tyvärr har satt sina spår i benen.Han har haft värk i

  knäna och det knäpper mycket.Äntligen så var det dax för ett besök hos

  doktorn.Vi sitter inne i undersökningsrummet och väntar på att läkaren

  ska komma.Rätt som det är rycks dörren upp.In kommer en äldre man

  utan att presentera sej i vit läkarrock...tittandes nonchalant på Robin

  och frågar vilket ben han har ont i.Han var så otroligt tråkig rent ut sagt.

   Efter ca 5 minuter sa han att vi får en tid för röntgen framöver sedan gick

   han utan att säga hej då.Kvar stod vi som fån!!!! Jösses,denna läkaren 

   jobbade dessutom på barn och ungdoms avdelning.Dax för pensionering

   eller en charmkurs??? Visst kan man ha en dålig dag..absolut,men att

   kosta på sej ett leende är väl inte för mycket begärt????

            

   LEENDET ÄR DET KORTASTE AVSTÅNDET MELLAN TVÅ MÄNNISKOR... :)



Av Åza - 4 februari 2009 03:31

    Hej!

  Så har jag då hittat hit...Kan vara kul med lite tidsfördriv emellanåt..

  Vem e jag då??? Hm..Ja alltid svårt att beskriva sej själv men jag gör

  ett försök:) Är en glad skit på 35 år  som tycker om allt som gör livet värt

  att leva-och det e mycket...

  Bor tillsammans med min sambo Ingemar sedan 18 år tillbaka och vår son

  Robin på 15 år (hjälp vad åren går..)

  Vi har också våra fyrfotade vänner: Funny-hund,Molly-katt,Ruffsen och

  Tuffsen som går under benämningen "Bäbizarna" de är små hårbollar till

  kaniner.Jag arbetar som undersköterska dagtid på ett boende för

  autistiska,men har nu varit tjänsteledig ett tag därifrån för att jobba

  nattetid som personlig assistent.Trivs toppen med att arbeta natt

  då jag inte är någon vidare morgon människa dessutom så är man mera

  ledig vilket passar mej ypperligt ;)

  På fritiden är det min familj,nära och kära,hemmet och trädgården

 som gäller.Jag har även börjat att rida igen vilket jag tycker är sååå

 himla kul :)

                       Sådär,det var lite om mej!

                                                  
             Ha en bra dag!!!

                                               




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards