Åza-the one and only

Alla inlägg under april 2009

Av Åza - 3 april 2009 03:49

Jahaa,hem för att sova några timmar,hade ställt klockan på 12.45 för jag,

Karolina och Pytte skulle ju åka in till stan.Visseligen har jag ju köpstopp men kul att komma ut lite och ännu roligare att träffa Karolina och Pytte!!

Men fick sms från jobbet vid 10.30-kris i natt med personal...Efter en stunds fundering så kom jag  på att jag kan ju lika gärna ta den oxå när jag ändå är inne i  min"jobba mycket 1 ½vecka" Och jag behöver ju vara ledig till pingst när Robin ska konfimeras...Och jobbar jag en helg natt när det är kvall så har man innan fått ta ut dubbelt så många komptimmar istället för pengar....Så det e bara att Go for it!!!

Sambon, Funny och jag tog oss en kvällspromenad i det goa vädret,mysigt!

Pappa liftade med mej när jag åkte till jobbet för han skulle ut och svira lite

Skulle ju oxå vilja svira lite...Har gett mej dän på att jag ska dit nästa gång det är....Så det så!!! ;)


 PS. Imorgon SKA jag rida....jiiihaa *längtar*

                                      Ha det bäääst alla!!!! Kraam :)

Av Åza - 2 april 2009 00:17


  Idag har jag sovit bort mestadels av dagen med tanke på att jag har och kommer jobba ytterligare en natt.Känns lite surt att sova bort dessa vackra vårdagar,men är väl behövligt då man ska hålla sej vaken på natten.

Robin åkte till mormor efter skolan.Och innan han skulle iväg och cykla med kompisarna gjorde mamma iordning en god smörgås med bla.kalkonkött på..

Hmm,blev inte såå bra,då Robin är allergisk mot kalkon/kycklingkött.

 Mamma som trodde att burken som Nane lagt in i kylen var skinka.

Jag hittade en tablett i medicinskåpet och åkte dit,Robin var orolig och tyckte det var jobbigt med andningen.Såg att tabletten gick ut 03.FAN

Ringde pappa som hade allergimedicin hemma.Vi åkte dit och den gjorde verkan..Tack å lov...Imorgon är det jag som åker till apoteket och köper ny allergimedicin.Med tanke på att vi vet vad han inte tål så utsätts han ju aldrig för det och man tänker inte på att uppdatera medicin när det inte andvänds så flitigt...Och stackars mamma..hon kunde ju inget veta..

Trodde ju det var skinka...

Å,vad jag vill till Cherokee,var ju en vecka sedan sist...På lördag DÅ ska

jag rida,dessutom så ska det ju bli kanonväder..Jiihaaaa *längtar*

                        Kraaam :)

                   


Av Åza - 1 april 2009 06:05

Åh..Livet e allt underbart....Det är vår,solen skiner,fåglarna kvittrar...

Årets första kopp kaffe på trappen i Funnys sällskap...Vad mer kan man begära....Tack gode gud för min hörsel,syn,lukt och känsel..Vilket man tar så självklart här i livet....Utan det,hur hade livet sett ut då??

Har släppt ut bäbizarna i sina utehagar idag(bäst att påminna att bäbizarna är kaninerna)Även de hade vårkänslor och skuttade runt som hejsan.

 Jag gjorde iordning utealtanen så när Robin kom från skolan blev det årets första middag och fika där..mys,mys....


                        KraMIZ

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards