Åza-the one and only

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Åza - 7 april 2009 22:10

Mådde skit när jag gick av passet och skulle åka hem..Herre gud tänk nu om jag åker på magsjuka kommande natten när jag ska jobba och måste åka hela vägen hem och dessutom behöver stanna åtskiljiga gånger för att spy...

*kallsvettig av bara tanken* Knasigt tycker du....Jag oxå egentligen fast jag kan inte rå för det...Jag mår så himla dåligt på att bara vänta på min dom...

Pytte hade visst varit jättedålig inatt,stackars liten....men som sagt nu är det snart min tur..kanske...Det är känns lite som en lottodragning och får man högsta vinsten så är man befriad från att spy...Hur ofta är det man vinner högsta vinsten?*kallsvettig igen* Äsch..Trams Åsa!! Sluta säger den lilla Änglen på högra axlen..Tänk inte mera på detta nu...Händer det så får man göra det bästa av situationen,medans den retfulla jävulen knackar mej på vänsteraxlen och undrar om jag inte mår liite illa samt talar om att det var bra att jag var i affären innan för att gardera mej med skorpor och cocacola...hehe

Jag vet att det kan tyckas låta knasigt,men att ha ångest och då menar jag verkligen ÅNGEST är otroligt jobbigt.Man blir,skakig,kallsvettig,munntorrhet,hackar tänder,jobbig andning,kass mage..Ja givetvis är det väl individuellt...Jag är en mycket glad och bekymmersfri person(peppar,peppar)annars.Men att gå och oroa mej för att kanske behöva spy kan få mej att bli sådan..Jag begär inte att andra ska förstå men att ge andra en liten inblick i det och att andra "vet" känns bra tycker jag.Och ja..jag har gått kognitiv terapi mot min fobi...men det tar vi en annan gång...

                     Wish me lucky......Kraaam från mej!


Av Åza - 7 april 2009 22:10

Mådde skit när jag gick av passet och skulle åka hem..Herre gud tänk nu om jag åker på magsjuka kommande natten när jag ska jobba och måste åka hela vägen hem och dessutom behöver stanna åtskiljiga gånger för att spy...

*kallsvettig av bara tanken* Knasigt tycker du....Jag oxå egentligen fast jag kan inte rå för det...Jag mår så himla dåligt på att bara vänta på min dom...

Pytte hade visst varit jättedålig inatt,stackars liten....men som sagt nu är det snart min tur..kanske...Det är känns lite som en lottodragning och får man högsta vinsten så är man befriad från att spy...Hur ofta är det man vinner högsta vinsten?*kallsvettig igen* Äsch..Trams Åsa!! Sluta säger den lilla Änglen på högra axlen..Tänk inte mera på detta nu...Händer det så får man göra det bästa av situationen,medans den retfulla jävulen knackar mej på vänsteraxlen och undrar om jag inte mår liite illa samt talar om att det var bra att jag var i affären innan för att gardera mej med skorpor och cocacola...hehe

Jag vet att det kan tyckas låta knasigt,men att ha ångest och då menar jag verkligen ÅNGEST är otroligt jobbigt.Man blir,skakig,kallsvettig,munntorrhet,hackar tänder,jobbig andning,kass mage..Ja givetvis är det väl individuellt...Jag är en mycket glad och bekymmersfri person(peppar,peppar)annars.Men att gå och oroa mej för att kanske behöva spy kan få mej att bli sådan..Jag begär inte att andra ska förstå men att ge andra en liten inblick i det och att andra "vet" känns bra tycker jag.Och ja..jag har gått kognitiv terapi mot min fobi...men det tar vi en annan gång...

                     Wish me lucky......Kraaam från mej!


Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards