Åza-the one and only

Alla inlägg den 29 april 2009

Av Åza - 29 april 2009 05:22

Tycke att denna bilden var så himla söt,så den tillägnar jag till mina nära och kära som alltid finns där.....Ha en bra dag!!!!  KRAMAR

Av Åza - 29 april 2009 04:16

Idag ska alla mina goa arbetskompisar komma hem till mej,ska bli kul.Men måste dock sova lite först.


Igår så kom brorsan vägen om oss med en begagnad tv som blivit över till Robins stora lycka.Han ska ha den i sitt rum och spela playstation med.

Tack snälla Mattis-Du e en pärla :) Måste ju oxå passa på att lägga ut denna sköna bilden som jag fick av honom härromdagen...Klockren!

Men lova mej-Kör försiktigt! ;) 

                                                  
       Kram

Av Åza - 29 april 2009 00:20

Ja,så är det snart dax...Inte för att det har så stor och viktig roll men visst sjutton undrar man väl lite hur det ska gå för lilla Sverige...

Själv så tror jag definitivt inte på att vi kommer bland topp 10 platserna.

Antingen kommer det gå fullständigt åt skogen eller så

kanske det är just en sånhär låt som är vinnarkonceptet...Vad tror du????

Vad vet jag.. ;)  Hur som.......än en gång av med hatten för Tingeling :)



Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards