Åza-the one and only

Alla inlägg den 25 april 2009

Av Åza - 25 april 2009 04:10

Klev upp vid 8.30.Sambon skulle iväg och hämta hem båten från hans föräldrar där den har stått över vintern.Robin och en  vän till honom tog mopparna ner till farmor för att hjälpa henne med att klippa gräset.

Själv åkte jag äntligen till stallet,vädret på topp,likaså humör!! :)

Red ner till paddocken,tränade galoppskänklarna flitigt idag.Han har ialla fall gjort jätte framsteg.När jag började rida honom så sprang han bara upp i galopp och han orkade heller inte hålla igång ett helt varv....Men nu...

Heja dej,Du fina Cherokee :)

På kvällen kom Karolina och Pytte.Jag fick hjälp med att röja ur all skit som har legat i uterummet över vintern och som ska slängas på tippen imorgon.

Pytte hoppade studsmatta..Oj vad hon skrattade :) Det gjorde jag med... ;)

                           KraMiZ

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards