Åza-the one and only

Alla inlägg den 14 april 2009

Av Åza - 14 april 2009 05:05

Ännu en underbar dag!!!

Slängde på mej ridkläderna efter att ha kört Robin till skolan.

Vi tog oss en runda i skogen med det härliga fågelkvittret som bakgrundsmusik...Shit va allt är vackert nu alltså!!!!

Karolina och Pytte kom vägen om stallet när jag var påväg tillbaka.

Pytte provade på att sitta på Okee men när han tog ett steg framåt så gled hon,tack å lov så höll Karolina henne,men Pytte var belåten och ville prånt inte sitta på någon häst mera...De följde med hem en sväng därefter hämtade jag Robin för att sedan åka vidare på personalmöte...


Yes,Yes;Yes..Hade rätt ang. timmar då man jobbar kvall.övertid

Vill man istället ta ut komp så är en timme lika med två....Vilket chefen inte höll med om härromdagen..Men så idag när jag ringde upp henne för att än en gång övertyga henne (hade även fackets medhåll nu) så kollade hon upp detta med sin  chef ...Och jaaa..jag hade ju rätt,!!!

Det gick ju vägen..

Skam den som ger sej-Ibland kan det kanske va bra

att vara lite påstridig.......... ;)                Kram

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards