Åza-the one and only

Alla inlägg den 22 april 2009

Av Åza - 22 april 2009 04:44

Har fått riktig avsmak utav facebook...


Visst kul att hitta gamla vänner,släkt osv...men fan va vissa ska glänsa...

och dessutom de där som man absolut inte har eller heller aldrig kommer att vilja bli vän med...Som i verkligheten ens inte kan säga Hej när man möts...Fy fan..Så patetiskt!!

Dessa jävla gruppinbjudningar å förfrågningar som sedan ska skickas vidare osv.Ja,jag vet..jag är en gnällkärring nu!!Det är ju ingen som har tvingat dit mej..*ler* MEN Höjden var när jag läste i aftonbladet i veckan när en tjej fick kämpa som tusan bara för att stänga ner sambons facebooksida efter att han hade tagit livet av sej...De ville inte ta bort hans profilsida,Själv så funderar jag allvarligt på att stänga ner min sida så mycket som möjligt...E sååå jävla less på den fast å andra sidan så slinker jag ju in emellanåt för att kolla läget...usch! 

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards