Åza-the one and only

Alla inlägg den 13 april 2009

Av Åza - 13 april 2009 04:24

En liten sammanfattning av påsken:

Långfredagen åkte vi till Danmark över dagen,himla mysigt och vädret var kanon.Svärmor och sambons syrra var oxå med.Vi hann en sväng om

 Skagen oxå. Jättegod frukost samt  lunchbuffe på båten och med tanke på att jag har levt på de där påsarna i ca 5 veckor så smakade det ju underbart!!!! :)

Påskafton:Iväg för att gratulera svärmor,hem på eftermiddagen för att åka iväg på påskfest med jättegod grillad mat och framåt kvällen bada ute i en varm pool,det var sååå himla mysigt!! Åt skogen med påskbrasan-tycker vi slår fast i att bada i poolen som tradition hädanefter.. :)

En stor kram till pappa och ett jättetack för påskpresenten...Du e galen...;)

Om 5 månader drar vi allihopa...Jiiihaa :)

Påskdagen:Får besök av Karolina och Pytte,fikar ute i det vackra vädret,sedan åker vi till Vbg och käkar på min favvo-Kina-resturang(mycke mat har det blivit..)Därefter tog vi med oss Funny på en promenad vis stranden,mys,mys....

Annan dag Påsk:Robins favvodag...Vi for till Jönköping/Elmia för att kolla Bil mässan.Riktigt kul,har inte varit där på 15 år...*nostalgisk*

MÅÅÅNGA fina bilar och hojar *vill ha*.........Personligen tyckte jag det häftigaste var när jag upptäckte den riktiga stephen Kings: Christine bilen som var med i filmen...WOW..(Den onda bilen som levde sitt egna liv och dödade de som hon inte gillade)Kom ju ihåg hur läskig den var när jag såg den som ung och minns även hur jag kunde snegla på andra bilar för att övertyga mej om att det bara fanns en Christine...fniss.. :P

Har även shoppat lite på mässan...Ska fixa fram bilder...-Du e galen sa min kära vän när jag visade henne..haha 


 Påsken har varit toppen ialla fall :)  Kramar :)                                 

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards