Åza-the one and only

Alla inlägg den 9 april 2009

Av Åza - 9 april 2009 13:49

Jiiihaaa,jag mår bra!! Tack å lov inget illamående... :)  peppar,peppar..

Imorgon blir det Danmark,lördag blir det fest och sön el. mån blir det Elmia..bilutställning...Har sett fram emot detta jättemycket...

Då min datorinte mår så bra så blir det bara nåra rader från mammas data.Varit hos henne och färgar håret,fått jättefin blomma,topp och lotter :) av henne och Nane i påskpresent idag...Tack snälla!!

Det blev fika och hundarna fick oxå fira påsk med grisfötter..(tack å lov för man inte är hund!!) ;)

                           Önskar nu en jättebra påsk till er alla!!!  

 Har koktat kaffet,ropat in katten,trimmat kvasten..Så nu drar jag               

                   KRAMAR

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards