Åza-the one and only

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Åza - 19 november 2010 23:45

Åkte hem till Nina på förmiddagen,hon bjöd på jättegod hemlagad kycklingpaj innan det var dax att bege sej vidare..

Jönköping-Here we come!! Att Jönköping var så stort hade jag inte en aning om (jönköping för mej är Elmia) Riktigt mysig stad..och även om vi inte hittade hotellet på direkten så var jag nog ganska imponerad över att vi kom rätt relativt snabbt ändå med lite hjälp av personal på en bensinmack.Hotellet var frächt och låg bara en liten bit ifrån där efterfesten på Karlssons salonger var.

Korkade upp cidern och fixade iordning oss.Hade beställt taxi som hämtade upp oss,tur var nog det då det var snöyra och en rejäl bit till Kinnarps arena.

Väl framme stod vi där på röda mattan-först av alla!!! haha

Tur var väl det,för kön blev oändligt lång senare....

Det fanns bla.hårstylister på plats,jag blev så himla sugen på att sätta mej där i stolen..Sagt och gjort..Spännande!!

Hon tyckte att jag skulle ha en rockig look..jo,jo.visste inte om jag skulle skratta eller gråta då hon toperade upp hela luggen inför allmänhetens beskådning..jag mötte mååånga leenden..HJÄLP!!

Men resultatet blev väl okay,åtminstonde att gå omkring med där man inte känner någon ialla fall  Nina blev oxå sugen och hon fick en jättefräck frisyr!! Vi fick faktiskt flera komplimanger under kvällens gång över våra frisyrer..  

Maten som bestod av kycking och något mera,chokladmousse,likör,kaffe var otroligt jättegott!!

Showen var jättebra,Brolle,Måns,Martin Stenmark,Stephen Simmonds,och söte Andreas Johnson var strålande...

Efteråt komvår snälle taxichafför och hämtade oss,tur att vi hade dealat med honom,det var annars en kö på 1 tim för att bli hämtad av taxin.

Vi var på efterfesten på Karlssons Salonger,såå mycket folk.Brolle,Måns och Stephen var oxå där.Vi dansade hela kvällen,så när de väl klappade igen stället vid 02.00 hade jag sååå ont i mina fötter.  

En himla rolig kväll blev det!!!

Kul när det händer något utöver det vanliga!! 

    

                

   

    

          

    

                         

                       

   

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards