Åza-the one and only

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Åza - 8 november 2010 05:53

Pensionärsjävlar på 5:an...Helt ljuvliga!!!

Tycker att mannen som matar fåglarna i slutet är härlig och för att inte tala om tjejens finuliga leende som sitter brevid...

Sånthär gör mej glad!!   KOLLA SJÄLV:

Av Åza - 8 november 2010 05:21

  

Av Åza - 8 november 2010 03:57

Så varè måndag igen..

Vart tar dagarna vägen egentligen??

Bara några veckor kvar till första advent,Ååå så mysigt!!

Samma sak varje år..Lovar mej själv att inte stressa och för en gång skull vara ute i god tid med allt vad julen innebär..(önsketänkande)

I år så måste jag hitta nya julgardiner,Ler för mej själv då jag tänker på att mina nuvarande julgardiner är typ 15 år...Kanske dax och förnya sej??Kanske ligger i släkten då pappa alltid ska envisas med och ha upp sina julgardiner som var moderna för ca 35 år sedan..Med de e cult!!

Vet att jag faktiskt gjorde några försök förra året att ragga nya gardiner till köket..men icke..

Har ju en bild i huvet på hur de ska se ut..Puttenuttigt ska det va!!!

Men blev mina trogna nalletomtargardiner tillslut ändå...Nåväl det löser sej nog..Snacka om I-lands problem...

        KRAM

  

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards