Åza-the one and only

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Åza - 10 november 2010 23:45

Fy,vilken natt jag har haft..Var totalt lögn att kunna somna,blev ju ännu nojjigare då jag vet att jag inte kan sova ut på morgonen vilket jag annars brukar göra då jag ska gå på och jobba natt.

Nu stod klockan på 7:30 för det var P-möte,sedan skulle det handlas och göra ärenden och därefter tandläkarbesök...Jag blev matt i bara tanken på att inte få någon sömn,har ju lite svårt för att kunna sova på dagen.

Hursom..tror att jag somnade vid 04.00 för att sedan vakna

vid 05.30 igen..

Då jag var påväg till mötetringde tandläkaren och undrade om jag kunde komma tidigare..Visst,helt ok..stess,stress..

Idag skulle tandläkaren se om fyllningen hon gjorde i våras hade "lungnat ner tanden" eller om det blev en rotfyllning...

Hoppads in i det längsta då hon borrade upp det lilla som var kvar av den stora lagningen-YES...Slapp betala 3000 kr som rotfyllningen skulle ha kostat,nu behövde jag"bara" betala 1080kr Tjohoo!!

Åkte till mamma och fikade därefter.Mysigt

Sedan bar det av hemåt för att tänkas kunna få lite sömn..men nähä

går inte...tandvärk..och lite stressad inombords...ja,ja...

Allting går....

  

      


Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards