Åza-the one and only

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Åza - 17 november 2010 03:51

Blev en liten annolunda dag ida...

När jag väl somnat så ringde telefonen,det kom sms osv...

Jag får ju givetvis skylla mej själv som har på telefonen,

men för mej är det en trygghet..

Robin hörde av sej och sa att han kommer hemåt efter skolan  

Höll på att bli lite ändrade planer inför min morgondag som jag inte hade räknat med då jag har fullt upp av måsten innan fredag...hjälp..

Därav kunde jag inte komma till ro och somna om...Typiskt!!

Sedan dök Robin och hans kompis Filip upp,han skulle hämta mera gympakläder för han och några av killarna skulle börja gymma..

De hann med en fika med tilsammans med mej innan de åkte vidare...

Jag krängde på mej hästkläderna i tron om att den inplanerade stallvistelsen imorgon inte blev av..Hade inte alls tänkt åka dit idag men hade ju inte varit där på så länge..Fick bli lite stall pyssel med Okki,hade inte tid att rida..

Men..Visade sej när jag stod och borstade honom att jag inte behövde ändra mina planer inför morgondagen..JIIPPPYYYY! Underbart!

En stor sten som lossnade kan jag säga!! 

Förövrigt så blev jag biten i tummen av lilla Tina..Givetvis inte meningen utan min tumme slank väl med knäckebröds skivan i rena farten..Aj Aj

                        Ha det bäst!!! Kram

 

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards