Åza-the one and only

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Åza - 9 november 2010 23:45

Härlig känsla när jag klev upp i morse och fick se all snö..

Stallet nästa..Var dock inte säker på om jag fick i Okkis broddar men om inte annat så fick det bli lite stallmys.

Tjohoo,fick broddarna på plats utan som helst krångel  

Blev en underbar ridtur i ett vackert vinterlandskap....

Väl hemkommen så var det Funnys tur att få sej en runda.

Kul att se hur även djuren påverkas positivt av snön som kommit..

HÄRLIGT!!! Låt den nu få ligga kvar oxå!!      

                        KRAM

  

              

                   

                  

 

Av Åza - 9 november 2010 21:45

Så..då har jag gjort det igen...

Vaknar än en gång av att jag har klivit upp ur sängen,denna gången har jag en liten aning av att jag var instängd i ett mörkt oigenkännande rum..

med lite smått panik "ser" jag en ljusstrimma mellan persiennen,klöser med händerna på fönstret och utbrister -Här kan vi ta oss ut genom..

DÅ vaknar jag och blir klarvaken..Lika läskigt varje gång att vakna när man är i farten.Satte mej på sängkanten för att reda ut det hela...

Har ju alltid undrat hur man ser i sömnen..nu har jag svaret!!

Såpas bra att jag gick mot ljusstrimman som fanns i fönstret...

Men nu är jag trött på att både prata och gå i sömnen..lite olustigt..

Hade jag nu gjort lite nytta så hade det väl varit en sak..hihi

Döm om förvåning då jag en morgon skulle vakna upp i ett skinande nystädat hus med en skurtrasa i näven  

  

 

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards