Åza-the one and only

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Åza - 6 november 2010 23:45

tänt flera ljus..Besökt min morfars,farfars m.fler gravar och tänt ljus.

Så vackert och fridfullt...Tänder även ljus hemma i trädgården för

Christer och alla andra nära och kära...

Lyser även på min lilla djurkyrkogård så fint...

Tänker på er..Saknar er...ni har alla en stor plats i mitt hjärta  

                       KRAM

  


Av Åza - 6 november 2010 06:45

En gammal goding..Skruva upp volymen!!!!  

 

Av Åza - 6 november 2010 06:08

frågestund,kommentera,hallååå,hallåå..Se mej hör mej,bekräfta mej...

Åh..Kan bli så trött på detta..

Förstår att det konkurreras vilt mellan vissa att ha mest läsare och blogginlägg..Ju smaskigare inlägg eller bilder man lägger in desto mera läsare..

Själv så skriver jag faktiskt till mej själv i första hand,att ha något att blicka tillbaka på,har funderat på att sätta lösen på min blogg..så kan jag vara mera personlig...får se..tills dess KOMMENTERA,och GLÖM FÖR SJUTTON INTE FRÅGESTUNDEN...Skoooooja!!!!!  Jag e trött nu!!!

Innan jag säger hejdå vill jag lägga ut underbara bilder som pappa tog på Kreta med undervattenskameran...Ha en bra dag!!! KRAAAM 

           

                 

    

Av Åza - 6 november 2010 04:32

Förra lördagen skulle vi åka iväg och provköra den nya saaben9-5.

Innan dess så åkte vi iväg och gjorde lite småärenden,jag fick äntligen med mej mina glasögon som skulle justeras då de bara kanar nedför näsan...

Och idag så var de katastrof,har inte alls använt de så värst mycket som jag egentligen borde...

Lova mej själv att verkligen börja ha dem på så fort de blev fixade!

Klev in hos optikern som hade full förståelse att de kanade av då de var väldigt stora...Hon fixade till dem så de satt perfekt...

Nu skulle jag börja använda dem oxå...På vägen in till stan satt jag och studera mej i speglen och förbanna mej själv hur jag kunde välja just de glasögonen.Tyckte inte alls att jag passade i dem...Vissa dagar ser man hemskare ut än andra..Idag var en sådan gånger 10, med glasögonen på..

Vi klev in på bilfirman (med glasögonen på) vi fick provköra saaben,Wow vilken bil..*vill haaa*

Nåväl..När vi senare kom hem började jag med middagen,Robin som varit kvar hemma gick förbi letandes..-Har du sett mina glasögon undrade han

-De ligger där inne sa jag och pekade på dem...OCH i samma ögonblick

inser jag att det är mina glasögon som låg där..Jag har alltså gått omkring samt justerats Robins glasögon idag.....OOOpppssssss   

Såhär i efterhand så fick optikern sej ett gott skratt i veckan när jag kom in igen med (hör å häpna) MINA glasögon för justering....

 

  

(Fick av mej glasögonen vid korttagningen tack å lov...)

 

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards