Åza-the one and only

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Åza - 11 november 2010 23:45

Skrev härromdagen att jag älskar snö,idag gör jag det dock lite mindre 

Kom hem från arbetet och slängde mej i sängen då

morgonbestyren var gjorda...Efter ca 2 tim ringde telefonen,en något uppskärrad,ledsen Robin som berättade att han krashat i ett räcke med bilen,då han och Emmii hade åkt iväg för att köpa pizza.

Det var så himla synd om honom,Visste inte om han kunde köra den tillbaka till skolan då han tyckte att den läckte disel.

Visste ena stunden inte riktigt vad jag skulle ta mej till..allt var total kaos i mitt huvud blandat med en otrolig trötthet.

Slutligen så visade det sej att han kunde köra den tillbaka till skolan.

Jag erbjöd mej att komma och hämta honom men vi beslutade att han skulle ta det lite lungt och jag skulle kontakta expiditionen och berätta anledningen till hans ev. frånvaro av dagen.Han gick även själv dit upp och berättade vad som hänt,de var mycket förstående och han tyckte det var så bra...

Tråkigt med allt jobb som ligger bakom bilen,men va tusan..

TACK Gode Gud för att inget hände med Robin och Emmi eller någon annan inblandad...Phu..

Som sagt..Jag älskar snön men den kan ställa till mycket elände oxå!!

                  KÖR FÖRSIKTIGT!!!!  KRAM

   


Av Åza - 11 november 2010 05:30

Ska snart bege mej hem-Pigg som en mört och har så varit hela natten konstigt nog och tandvärken är borta...

Som sagt..allting löser sej(oftast)

                                        HA EN BRA DAG!!!!

                                                  
       KRAM  

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards