Åza-the one and only

Alla inlägg under september 2010

Av Åza - 2 september 2010 21:17

Drakar och demoner..eller snarare glassgubbar....

Förra veckan kom pappa och Robin ner till paddocken för att hjälpa till med hindren.Det var övning av läskiga saker brevid hindren som kan finnas med på tävlingarna.Cherokee kan ju tycka att allt från brevlådor till soptunnor kan vara läskiga,rädslan har dock blivit enormt mycket bättre.

Så idag bars det fram drakar och glassgubbar...Första försöket fegade han men sedan gick det bättre och bättre.

Pappa är enormt bra att ha med sej i paddocken då han kan se vad som görs rätt/fel...Han puschar även på då jag börjar fega ur (inser ju idag att jag inte är odödlig) Robin var dagens fotograf!!!

 Stort tack till er båda!!!  KRAAAM

                       

                 

                


Av Åza - 1 september 2010 23:00

att man blir vacker av regn.....så efter dagens ridtur så borde jag kunna ställa upp i någon slags skönhetstävling   då jag blev totalt dyngesur!!!

Är ganska belåten på detta luriga väder nu,då solen skiner ena stunden för att i den andra växla till rejäla regnskurar... KRAM  


Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards