Åza-the one and only

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Åza - 13 september 2010 23:45

Måndag igen...

Helgen har gått på tok för fort..Varit i Gbg x 2...

Helgen har varit riktigt bra,har dock inte sett till Robin så mycket då han har varit med kompisar..

Efter att jag klivit upp och fixat lite hemma åkte jag upp till stallet.

Hade en känsla av att han säkert hade tappat en sko..bara för att vi nu äntligen är anmälda till en clean round...OCH  mycket riktigt...

När jag hämtar honom i hagen är det första jag tittar på hans skor-som bara är tre!!! FAN...Typiskt oxå!!

Hade inte riktigt tänkt mej den utgiften just nu...

Nåväl..sms:a  MAYDAY till Jennie,vår hovslagare..Hon kunde inte förrän på måndag då hon var bortrest,skicka iväg ännu ett mayday till en annan duktig hovslagare och tack å lov så kunde hon nu på torsdag!!! Hurra

Så det känns som om jag just nu har läget under kontroll igen! 

           KRAM 

  

 

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards