Åza-the one and only

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Åza - 17 september 2010 23:45

Typiskt mej...Men först ska jag berätta att jag har haft en riktigt mysig dag i Borås med Nina som jag inte har träffat sedan i våras.

Vi irrade omkring i Knalleland,fikade och fnittrade som vanligt.

Personalen på Kicks hade nog helst av allt velat sett oss i varsin

vit tvångströga med en biffig vakt brevid...Oj vad mycke kuliga saker man kan prova där...hihi...

På kvällen satt jag och pysslade,hade ju köpt fina strasspärlor i en jättekul smyckeaffär som Nina guida mej till idag..

Nu skulle det minsann glittra om Cherokee på söndag...Fram med tränset,förbygeln och martingalen..och superlimmet!!!!

Tog hjälp med tänderna att öppna limmet..Shooffs så hade jag fullt med superlim i munnen!!! Förvånad???

Klok som jag är   öppnade jag iallafall munnen och fick ut tungan...Vatten,vatten,vatten..Fy fan..

Lite halvt hysteriskt ringer jag min kloke far för att få ett gott råd,vilket ledde till sjukvårdsupplysningen som sedan ledde till giftcentralen..där jag fick prata med en mycket lugn och förtroendeingivande man som inte hade en tillstymmelse till fniss efter min dumma tabbe..Det var inget farligt om jag skulle få ner något,det som var lurigt är när det precis härdar vilket kan leda till brännskador...Jag hade fått lite på tungan och läpparna men det var så lite,mina tänder var det stället som drabbades mest,så den där rotfyllningen som jag ev.ska göra nästa månad har jag nog nästan klarat av att fixa själv....  (sade hon med ett påklistrat leende...)

 

  

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards