Åza-the one and only

Alla inlägg under september 2010

Av Åza - 9 september 2010 00:51

Vad gör jag nu??

Robin flyttar till sin skola nästa vecka,han får troligen sin rumsnyckel redan imorgon...Oj..Vad tomt det kommer att bli....  

I mitt mammahjärta är det blandade känslor...som brottas med varandra..

allt ifrån hur han kommer sköta läxorna till att vara uppe sent på nätterna,

(ja,ja..jag vet att jag är en hönsmamma...) samtidigt så är jag så otroligt glad för hans skull...han trivs jättebra och har ju härliga nya vänner runtomkring sej...Detta blir nog säkert jättebra!! 

     

           


Av Åza - 9 september 2010 00:45

En helt ljuvlig liten ny bekantskap träffade jag på när vi firade farmor.

Min kusin Carina var där med sin lille valp Jean-Pierre..

Jösses..den sötaste lille varelse jag sett på länge,hade lätt kunnat plocka ner honom i min jackficka och tagit med honom hem...  

   KRAM

           

Av Åza - 5 september 2010 05:47

25 DAGAR KVAR.... UNDERBART!!!!!  LÄÄÄNGTAR!!!

  

 

Av Åza - 5 september 2010 04:10

Det förvånar mej..men jag måste ialla fall erkänna...

Har aldrig någonsin varit något Robyn fan..

Men hennes nya låt tycker jag är sååå bra!!!   LYSSNA....  

 

Av Åza - 5 september 2010 00:38

RIKTIGA VÄNNER ÄR SOM STJÄRNOR-DU SER DOM INTE ALLTID MEN VET ATT DE FINNS DÄR....(karolina,Nettan,Lotta,Nina.   

 

OM DU MÖTER EN MÄNNISKA UTAN LEENDE-GE HENNE DITT!!!  

Av Åza - 4 september 2010 23:45

Det ärju trots allt min "jobbar-helg"...Har sovit bort mestadels av dagen...

Men vi tog oss en sväng på motorcyklen,måste ju  passa på när det är fint väder,sedan blev det en promenad med Funny....Hann även med att svära några ramser över gräsklipparen  

Hösten är helt ok om vädret kunde hålla sej såhär!!!   

  


Av Åza - 3 september 2010 05:00

till den goaste farmorn man kan önska sej!!

Hurra,Hurra på din födelsedag!!!   Vi ses ikväll!  

                                                  Kram


                     

Av Åza - 2 september 2010 22:12

Vaknade inatt sittandes i sängen och med bestämd röst säger:

Jag tänker inte bli inlåst här!!!!

sambon svarar lite försynt-Det tror jag inte du kommer att bli Åsa...

Jag fattar ingenting,lägger mej och somnar om...

Tack å lov att Fångarna på fortet är slut nu!!! haha   

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards