Åza-the one and only

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Åza - 17 september 2009 02:55

           BARA EN VECKA KVAR TILL KRETA  IDAG... Skrattande *jublar*

 

 

kreta  

Av Åza - 17 september 2009 02:20

  

 Har inatt ännu en gång fått låna snälla,snälla Karolinas dator....

Tiden går ju så himla fort med den framför sej.

 Har även ryggsäcken full med SAW filmerna 1-5 

Hade tänkt att kolla dem inatt men vet inte riktigt om jag är så modig.

Såg ju SAW 2 på tv i lördags och blev helt såld...

Ska ju egentligen inte se sådana filmer då jag är förskräckligt  mörkrädd.

Tror ni mej inte så kan ni bara höra med sambon vad jag har i tid från toa

och sängen nattetid...

Karolina Kluft skulle inte haft en chans...Det värsta jag vet är dessutom när jag är halvvägs

till sängen,hur sambon tjoar till mej-Är det någon som jagar dej eller????

DEN frågan gör ju inte saken bättre...*Vilket resulterar i att jag springer ännu fortare..

Blir lika tjurig varje gång både på en road sambo och på mej själv!! haha

Får nog överväga om det blir saw film eller inte en stund till....

                              KRAMAR

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards