Åza-the one and only

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Åza - 22 september 2009 05:17

Pack-Åsna.. Åsa..Ja jisses,vet ju att jag är makalös vad det gäller packning när jag är hemifrån

några dagar...Är det bara över ett veckoslut som det ska packas för Så packar jag för hela veckan.

Får ju inte packa för tungt heller, då man gärna vill shoppa och få med sej det hem oxå...

Hm..Som det ser ut just nu så skulle varken min far eller mor tro sina ögon om dom såg

mitt lilla bagage..Längst ner i väskan ligger endast några klänningar, bikini,

 underkläder och toppar..tror jag bojkottar byxor-optimist som jag ärSkrattande

Nåväl.. än sålänge är det så att det ekar i min väska..De ni..*ler*

 

Jag har dock ca 2 dagar på mej att flytta om,flytta in,flytta ut kläder och dyligt ...oj,oj..

Nu ska jag snart hem och sova..sedan blir det nog en funderare vid väskan..

                                       Ha det gott!! KRAM  

Tack gulliga Karolina än en gång,för lånet av datan....Kyss

 

       

 

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards