Åza-the one and only

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Åza - 14 september 2009 04:12

Såhär i vargtimmen sitter jag och funderar på vad det är för besökare jag

har här på min blogg....

Jag bloggar mestadels för min egen del så att jag på ålderns höst

kan sitta på hemmet och fnissa åt galna upptåg,se bilder på nära och kära

och minnas min vardag....


Men skulle tycka det vore jätte roligt att du som just läst detta inlägg

trycker på kommentera och skriver ner ditt namn...

och gör gärna ett inlägg oxå om tiden räcker tillSkrattande Tack!!

 

      Ha en bra dag!!  Kramar Åsa

 

 

 

nice day  

 

Av Åza - 14 september 2009 02:39

                                       Hej mitt i natten!

Inga större hyss igår...JO förrestenTungan ute

När jag kom hem igår morse och skulle göra mej klar för att gå och lägga mej tittar jag ut genom

fönstret och ser då nåt knepigt djur masa sej in i vårt uterum...Trodde jag hallucinera av trötthet-

men icke!! Ropade på en morgontrött sambo som oxå kom och förväntansfullt

blickade ut genom fönstret... Inte något syndes till....Vi släppte ut Funny...

Hon kännde minsann att det var någonting där inne.Sambon gick slutligen ut för att flytta

på lite saker som den kunde ha gömt sej bakom...Jag stod kvar inne framför fönstret..

Plötsligt ser jag hur Funnny kastar sej på nåt...Hon tjuter och djuret tjuter...

Sambon schasar emellan och ut springer en ILLER!!!! haha,tokigt..

Jäklar vad det luktade i uterummet sedan...De har visst doftkörtlar som de utsöndrar tex. vid fara..

Ingen fara för varken illern eller Funny,fast det var en något peppad hund vi hade efteråt...

Har gogglat på iller och fått bekräftat att de äter bla. kaniner..Nää,mina bäbizar!!!

Litar på att våran älskade Funny har stenkoll mot våra bäbbars burar ;)   

 

                                        KRAMbäbbarna   FUNNY  

 

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards