Åza-the one and only

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Åza - 13 september 2009 05:41

Så var det söndag och helgen går mot sitt slut.

Jag ska så snart hem och sova.Robin har sovit över i stan hos Jens inatt.

Då jobbets dator är på reperation,har jag fått låna med mej Karolinas dator inatt,

Å,va toppen,tack söta dej!!!

Förresten..Lägger ner allt vad solariesolning heter för tillfället.

Karolina kom hem igår från deras solsemester..BRUN X 500 Tungan ute

Hm..Får ta revanch om 2 veckor...Tänker på vår Kretaresa och ler stort =) 

11 DAGAR KVAR NU.....Cool  Ha en bra dag!!!  Kram

 

Av Åza - 13 september 2009 04:28

Hej igen...

Var ett tag sedan...Har ju varit långledig,passade då på att dra på mej en rejäl förkyldning:(

Men har däremellan hunnit med att träffa Nina,vi gjorde en eftermiddag i stan.Skrattande

Fick ett jättefint halsband i silver och givetvis rosa av henne i försenad födelsedagspresent.

Jättefint!! Tack snälla..Skrattande

 

Trodde ju att jag skulle tillbringa förmiddagarna i stallet under min ledighet men

med tanke på hur jag mådde så blev det bara en ridtur i fredags.

Orkade inte jobba i paddocken så det fick bli en runda på småvägar i det vackra solskenet istället.

Vi åkte sedan ner till Vbg på eftermiddagen och tog oss en liten sväng med båten.

Därefter åt killarna kinamat medans jag nöjde mej med 2 koppar värmande kaffe...

Sent på kvällen hamnade jag hos farmor som behövde lite hjälp av mej med skylttextning.

Hon skulle överraska hennes grannar som hade gift sej utomlans och nu var på hemväg.

Hon hade gjort iordning en ca 6 m.lång bröllopsbåge som vi skulle smyga över och fästa upp på

deras altan ingång samt hänga upp skylten...Det var mycket tisslande och tasslande...

Tack å lov så blev vi inte upptäckta av de kringliggande grannarna.

Min farmor är så påhittigt och full av hyss när det gäller-en härlig egenskapSkrattande

 

                                      KRAM

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards