Åza-the one and only

Alla inlägg under oktober 2009

Av Åza - 13 oktober 2009 02:08

Sitter på jobbet...

Efter att ha försökt att lägga in schema ändringar en lååång stund och bara misslyckas,

(jag verkligen hatar det nya systemet) skruvar jag upp korken på min 2 liters cocacola,

DÅ...allt verkligen pyser över.. på mina byxor,tröja,i ärmen och på golvet.....*suckar*

Och vad kan man se för något positivt med detta?

Att torkar det in på golvet blir halkrisken mindre??? Bara att lägga sej på alla fyra och torka upp!!

Att även få ett inlägg där man blir kallad för idiot av någon vokabulärlös stackare som

spelar bror duktig får mej oxå att fundera vad konsten att se det från den ljusa sidan är....

Jo,Min kära vän Nina som gjort massa inlägg sedan jag var här sist!!!Tack!!Skrattande Kram på dej

och tack älskade mamma för den jättefina blomma och krukan Skrattande

 

 DAGENS CITAT:DET FINNS ALLTID DE SOM HAR DET VÄRRE!!!!!!!

 

 

Ha en bra dag!!!!! Kramar

 

okee sävsjön  

 


 

 

Av Åza - 10 oktober 2009 06:00

  

  

         GRATTIS PÅ 15 ÅRSDAGEN!!!!


    Värdens goaste kille,hoppas din dag blir toppen!!Skrattande

                                    

                                  Love You!!!


                   

        

      

Av Åza - 9 oktober 2009 23:41

             Det har jag tänt för min farbror Christer som skulle ha fyllt år idag.

             Saknar honom...       

                                                  Kram


MISS YOU...  

Av Åza - 8 oktober 2009 05:32

Just nu så känner jag mej ganska stressad..har en heldel "måsten"

Min kamera la av totalt härromdagen efter ett litet fall..Skit oxå!!

Måste åka iväg och skaffa en ny innan lördag ialla fall...

Har jobbat sedan dagen efter hemkomsten från Kreta

så jag har inte fått gjort så fasligt mycket..

Robin fyller 15 på lördag,oj vad tiden går!!! HURRA-MOPPE...NOT!!!

Jag är så himla förbannad,..Skrikandesfrån och med den 2 okt så måste de ha gått

kurs på trafikskolan för att få köra "vanlig"moppe som numera går i max 25 km.

Det skulle ingå i som ett ämne i skolan tycker jag...

Men det som gör mej mest förbannad är att lagen träder ikraft såhär i oktober

och inte vid årsskiftet.Skulle gälla alla som är födda 94 iså fall....Surt värre!!!

Den där härliga känslan av att äntligen fylla moppe har liksom försvunnit...

När Robin låg i magen var han beräknad att se dagens ljus omkring den 30 sep-1okt....

Men,jag gick över tiden...Det var ju lite synd.....

Nu ska jag sluta gnälla...Tungan ute


                                        HA NU EN BRA DAG!!!!   KrAmiZ


  




Av Åza - 7 oktober 2009 04:16

Hemkommen för några dagar sedan ifrån ett varmt och soligt Kreta...

Har haft det toppenbäst!!!Flygresan var förvisso pirrig och när jag till råga på allt

trodde att både sambo och far skulle missa planet på landvetter...phu..

Vi har hunnit med såå mycket,allt från shopping,biltur i bergen,besökt en otroligt

mäktig grotta,solat,snorklat,blivit biten av fiskar,inte lämnat hotelrummet utan min hundmatspåse!!

ätit toast så jag nästan storknat,sett en tomte,badat på "MIN STRAND",besökt elafonissi,

Ja,som sagt det finns mkt att berätta om.

Någon som direkt tog mej till hjärtat var mannen som kör ut mat till de hemlösa hundarna dagligen..

Det finns ju väldigt många hemlösa hundar och katter.Han berättade att många greker

är elaka mot dem,sparkar,slår,matar dem med gift,flår dem...Han och några vänner jobbade

ideellt med att se till att hundarna får en dräglig tillvaro.De åkte runt till mataffären som skänkte mat,

Det kommer vetrinärelever från Tyskland

som kastrerar och steriliserar dem för en billig peng.Det var så otroligt härligt att få veta

att det finns hopp för hundarna som man hade pratat med utanför hotellet/stränderna.

Både jag och mamma skänkte en slant....God bless denne man...



                                KRAMAR

  


Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards