Åza-the one and only

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Åza - 20 oktober 2009 22:41

       Började morgonen med utbildning inom jobbet....Kunde väl kvittat....

       Har så jäkla ont i bihålorna,tack gode gud att man inte går på händerna..

       Känns som hela huvudet ska explodera då jag böjer mej ner.

       Halsen vill heller inte ge med sej...Typiskt....

       Fast det hindrade mej inte ifrån en ridtur.....

      

       Mamma fick en jacka (med avtagbar luva) av mej igår,så idag kom detta sms:

       (med en bild på Jenna) -Å va skönt me en vintermössa,tack snälla Åsa!


       Jag var ju då inte sen med att ta på Funny min jackluva för att i nästa ögonblick

       ta en bild och skicka iväg till mamma med texten: Du oxå, Jenna????


       Så skulle du mot förmodan springa på några fyrbenta varelser med

       luvor på så är det bara Mammas och Nanes Jenna samt vår Bus Funny...Skrattande


luv vovvsar  

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards