Åza-the one and only

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Åza - 25 oktober 2009 03:02

Så var jag här igen...

Lite surt är det allt att jobba inatt med tanke på att klockan vrids tillbaka,

den där extra timmen känns faktiskt som en evighet..

Underbart med en dator som sällskap ialla fall.

Nu är det faktiskt inte så jättelångt kvar till jul,oj vad tiden går fort..

Kom att tänka på ett telefonsamtal jag fick härromdagen....

Telefonen ringde,jag svarade som vanligt med mitt efternamn..

-Är det Maj? undrade en dam med ganska bestämnd röst..

Eh..Nä,det är Åsa..??!!Precis i det ögonblicket kom jag ju på hur fel jag svarat...

Skulle ju istället sagt-Men lilla damen,titta ut,löven har fallit,mörkt är det..

vi har ju faktiskt slutet av oktober nu...*ler*

Skulle önska jag vore rappare i käften vid vissa tillfällen..

Om ca 3 veckor ska jag på klassträff igen,nu tillsammans med övriga

paralell klasser och några av de närliggande skolor för avgångsår 89.

Ska bli så kul-är väl inte ute alltförofta...

Tur är väl det,då ämnet klädval är en stor fråga varje gång...

 

                  Ha en bra dag!!!     KRAM!!!

 

     MOR OCH SON     Kreta 2009  



 

Presentation


ÅZA
The one and only

Fråga mig

11 besvarade frågor

GÄSTBOKEN

Omröstning

HEEEJ :) HAR JAG NÅGON ANKNYTNING TILL DEJ???
 NEJ,känner dej inte..
 EN VÄN
 EN SLÄKTING

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards